Sathop

De ce sa cumperi de la noi?

Pentru ca obtineti cele mai bune conditii:

- Avem preturi bune. Un magazin virtual are costuri mai mici decat un magazin traditional. Poate nu cele mai mici, dar este pretul corect care ne permite sa oferim produse de calitate, sa asiguram garantie reala si suport tehnic, operativitate in preluarea si procesarea comenzilor dvs.

- Suntem importator direct pentru cea mai mare parte a produselor comercializate.

- Pretul pentru expeditia marfurilor este minim. El contine costul efectiv al trimiterii si ambalarii produselor. De regula, pretul final al produselor noastre, ce include expeditia, nu depaseste pretul de magazin la importator.

- Va ajutam sa alegeti aparatura si configuratia care corespunde cel mai bine necesitatilor dvs. si raspundem prompt solicitarilor ulterioare pentru suport tehnic.

- In plin proces de invazie a marfurilor ieftine si de slaba calitate, facem eforturi deosebite pentru a asigura calitatea produselor comercializate. Selectionam atent produsele care sunt expuse la vanzare, cu riscul de a diminua oferta. Tot ceea ce oferim: receptoare, LNB-uri, antene, motoare, accesorii, sunt produse care trec zilnic testul calitatii si fiabilitatii. Desigur, se pot strecura exemplare defecte, dar acestea sunt exceptii. Colaboram cu producatorii si furnizorii pentru ca sa ramana exceptii si, desigur, cu clientii, pentru rezolvarea problemelor care apar.

- Puteti fi sigur ca veti fi informat inainte de livrare in caz ca produsul comandat nu corespunde necesitatilor dvs. sau daca e probabil sa manifeste deficiente in functionare.

- De regula plata se face la livrarea comenzii, in sistem ramburs. Coletele se pot achita si in avans, prin virament in contul bancar al SATEXPRES SRL.

Cum comand?

Va stam la dispozitie pentru orice informatii necesare alegerii produselor. Pentru aceasta trebuie sa apasati butonul "Cere informatii" si sa completati formularul de pe aceasta pagina, indicand ce anume doriti sa aflati.

Comanda produselor se face prin apasarea butonului "Comanda". Introduceti datele dvs. personale, adresa completa, un numar de telefon si specificati produsele pe care le doriti.

Ulterior, veti fi contactat prin e-mail sau daca e necesar, telefonic pentru a confirma comanda. Veti primi prin e-mail factura proforma cu pretul integral, ce include costul livrarii. Vom alege modalitatea cea mai avantajoasa de livrare, in functie de specificul comenzii si domiciliul clientului. Dupa ce acceptati factura, vom trece la livrarea produselor.

Daca clientul nu raspunde cererii de confirmare a facturii proforma sau o refuza, comanda nu va fi procesata.

Livrarea produselor

Produsele se afla in ambalajul original al producatorului si vor fi bine ambalate, astfel ca sunt protejate in timpul transportului. Ele se vor livra utilizind modalitatea specificata in factura proforma, sau in functie de dorinta clientului. Expeditia se face in termen de o zi lucratoare de la acceptarea facturii proforma, pentru produsele aflte in stoc. Pentru produsele ce nu se afla in stoc, vom stabili data de livrare de comun acord cu clientul.

Expeditia se poate face prin urmatoarele modalitati:

1. Mesagerie postala obisnuita (coletarie anuntata)

Avantaje: pret relativ mic, posibilitatea platii cu ramburs, trimitere in orice localitate din tara.

Dezavantaje: timp mare de livrare 2-4 zile lucratoare.

Este o modalitate de expeditie sigura, potrivita pentru majoritatea produselor (receptoare, LNB-uri, pozitionere, actuatoare, montura H-H, cablu coaxial).

2. Curier (Nemoexpres, Fancourier, TNT etc.)

Avantaje: siguranta ridicata a trimiterii, expeditie foarte rapida - 1-2 zile lucratoare

Dezavantaje: cost ceva mai ridicat al trimiterii. Este modalitatea optima pentru trimiterea produselor cu greutate mica si valoare mare, spre localitatile in care acesti curieri sunt prezenti. In restul localitatilor se percep taxe suplimentare pentru livrare la domiciliu.

Nota:

- Antenele parabolice pot fi livrate doar in anumite conditii. Expeditia se poate face doar prin curier si se livreaza cel putin 2 bucati de aceeasi dimensiune, pentru a elimina riscul de deformare in timpul transportului.

Plata

Se face de regula la primirea produselor, in sistem ramburs. Coletul va contine factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul livrarii prin curier, plata ramburs este posibla doar prin Nemoexpres.

Se poate plati si in avans, prin virament sau mandat postal, in contul nostru de la ING Bank. In acest caz, expeditia se poate face prin orice curier, in functie de optiunea clientului. Produsele vor fi expediate doar dupa confirmarea intrarii banilor in cont, in cel mult o zi lucratoare pentru produsele existente in stoc.

In anumite situatii, ne rezervam dreptul de a solicita plata in avans prin virament bancar sau mandat postal.

Garantia produselor

Garantia comerciala a produselor noi, bunuri de folosinta indelungata, este 1 sau 2 ani, conform certificatului de garantie. Termenul de garantie curge de la data in care cumparatorul intra in posesia lor. Garantia comerciala nu influenteaza garantia legala de conformitate, definita de legea 449/2003, care este de 2 ani. Sunt considerate bunuri de folosinta indelungata: receptoarele, actuatoarele, pozitionerele, modulele de acces conditionat, videosenderele, placile PC. De asemenea, sunt considerate bunuri de folosinta indelungata LNB-urile, comutatoarele, telecomenzile, a caror pret este egal sau mai mare de 25 lei, telecomenzile care insotesc aparatele (receptoare, pozitionere), LNB-urile si comutatoarele vandute in sistem complet de receptie (minimum receptor+antena+LNB), indiferent de pretul lor. Restul produselor nu sunt considerate bunuri de folosinta indelungata si au garantia comerciala de 30 zile de la primirea lor. Si aceste produse beneficiaza de garantia legala de conformitate.

Si produsele second hand beneficiaza de garantie. Perioada de garantie va fi comunicata clientului inaintea achizitiei.

Asigurarea garantiei se face pe baza certificatului de garantie in care e specificat numarul de serie al produsului, sau a facturii de cumparare daca produsul nu are numar de serie.

Asigurarea Garantiei de Conformitate

- Garantia de conformitate se refera la capacitatea produsului de a functiona in scopul pentru care a fost creat si de a corespunde specificatiilor sale tehnice. Orice neconformitate sesizata de client trebuie notificata vanzatorului in termen de cel mult 2 luni de la constatarea ei. In caz contrar clientul nu mai poate solicita masuri reparatorii.

- Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.

- Conform art.18 a legii 449/2003, lipsa conformitatii aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se presupune ca a existat la livrarea acestuia. Daca lipsa de conformitate a produsului apare dupa 6 luni, clientul trebuie sa faca dovada ca aceasta a existat inca de la data achizitiei.

- In cazul constatarii lipsei conformitatii, clientul are dreptul sa solicite vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului, fara plata, cu exceptia cazului cand solicitarea este imposibila sau disporportionata, sau de a beneficia de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezilia contractul de vanzare-cumparare, in conditiile legii 449/2003, art. 13 si 14.

- Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate, sau daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate ori in modul de instalare/operare sau upgradeul de software efectuat de catre consumator.

- Orice reparare sau inlocuire a produsului va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile e timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator.

Asigurarea Garantiei Comerciale

- Garantia presupune actionarea in conformitate cu instructiunile de folosire a produsului si manevrarea lui corecta, precum si respectarea conditiilor din certificatul de garantie.

- Pastrati ambalajul produselor. Returnarea produselor defecte in perioada de garantie se poate face in conditii de siguranta in ambalajul original. In lipsa acestuia, produsul se poate deteriora in timpul transportului. Nu ne asumam raspunderea pentru produsele expediate in alt ambalaj decat cel original.

- Defectele aparute in perioada de garantie sunt rezolvate gratuit, in limita specificatiilor tehnice oficiale ale fabricantului. Durata reparatiei este de regula 5-10 zile lucratoare. Daca reparatia nu poate fi efectuata in termen de 20 zile lucratoare de la primirea aparatului in service, el va fi inlocuit cu un aparat identic sau similar.

- Nu ne asumam raspunderea pentru defectele aparute in perioada de garantie din vina utilizatorului si nici pentru aparatele ce contin software neoficial sau care sunt nefunctionale in urma unei incercari nereusite de upgrade a softului. In aceste cazuri garantia se pierde. Totusi, in masura posibilitatilor, defectele vor fi rezolvate gratuit daca nu implica defectiuni ce necesita inlocuirea unor componente sau subansamble.

- Costul trimiterii aparatelor defecte in garantie este suportat de catre client, in timp ce costul returnarii aparatelor reparate este suportat de S.C. SATEXPRES SRL. Orice trimitere trebuie notificata inainte, telefonic sau prin e-mail.

Returnarea produselor

- Conform legislatiei in vigoare, respectiv OUG 34/2014, clientul persoana fizica are dreptul sa ceara returnarea produselor cumparate in termen de 14 zile de la primirea lor, fara a fi nevoit sa isi justifice decizia sa. Produsele se pot returna in stare noua, neutilizate, cu toate accesoriile cu care a fost livrat, in cutia originala si ambalate corespunzator pentru a le asigura protectia in timpul expeditiei. Nu se accept─â returnarea produselor deteriorate, cu accesorii lipsa sau care se deterioreaza in timpul expeditiei datorita unei ambalari necorespunzatoare.

- Se accepta returul produselor care au un anumit grad de uzura rezultata din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si function─ârii lor. In acest caz clientul este responsabil de diminuarea valorii produselor, conform art. 14, alin 3 din OUG 34/2014. Evaluarea cantitativa a diminuarii valorii produselor va fi facuta de catre S.C. SATEXPRES SRL, dupa primirea produselor returnate.

- Se accepta returnarea produselor si fara ambalajul original, daca sunt ambalate corespunzator pentru expeditie. Lipsa ambalajului original determina o diminuare a valorii produsului cu 35%, care va fi suportata de catre client. Eventuala prezenta a unor urme de uzura sau deteriorari din timpul expeditiei, determina diminuarea suplimentara a valorii produsului.

- Pentru returnarea produselor va recomandam sa completati formularul de returnare si trimiteti-l prin email sau posta. Nu este obligatorie folosirea acestui formular, puteti folosi orice declaratie neechivoca cu privire la intentia dvs. pe care sa ne-o transmiteti prin email sau posta.

- Contravaloarea produselor se va inapoia prin mandat postal sau virament bancar, in termen de 14 de zile de la data primirii coletului retur, mai putin diferenta generata de diminuarea valorii produselor, daca e cazul.

- Produsele nu se pot returna prin colet cu plata expeditiei la destinatar si nici prin colet cu ramburs.

- Costul trimiterii produselor returnate prin posta sau prin curier, este suportat in intregime de catre client. Orice trimitere trebuie notificata inainte, telefonic sau prin e-mail. Coletele vor fi expediate pe adresa:

S.C. SATEXPRES SRL
p-ta Stefan cel Mare, nr.5, Cluj-Napoca, cod 400192
tel. 0745439637
www.satshop.ro
office@satshop.ro